کادیلاک CTS کوپه !!!!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کادیلاک CTS کوپه !!!!!
نوشته شده در پنج شنبه 13 تير 1392
بازدید : 2189
نویسنده : SINA

  کادیلاک در ذهن همه ما عنوان لوکس ترین ها و بزرگترین ها را زنده میکند . این مساله بی دلیل نیست زیرا بیش از یک قرن است که کادیلاک در حال تولید لوکس ترین ماشینهای دنیا در انواع کلاسها از سدان متوسط تا لیموزین اشرافی میباشد . افتخار کادیلاک این است که تا به حال هیچ کادیلاکی تاکسی نبوده است .


چند سال پیش کمپانی کادیلاک تصمیم به تولید مدل جدیدی از خودروهای کادیلاک به نام Cadillac CTS Coupe گرفت که میتوان بی شک گفت که این خودرو یکی از محبوب ترین و جوان پسند ترین و جنگنده ترین خودروهایی است که تا به حال توسط این کمپانی تولید شده است .

برخی از امکانات 2012 Cadillac   Coupe : صندلی های سفارشی ریکارو , فرمان آرگونومیک , پدالهای فلزی , 
پوشش چوبی قسمتهای مختلف کابین , چرم دست دوز , کمک فنرهای مغناطیسی با هندلینگ بسیار بالا و... .

مشخصات موتوری : موتور 6 سیلندر 3564 سی سی با قدرت 318 اسب بخار , گیربکس 6 دنده اتوماتیک




 


:: موضوعات مرتبط: مطالب , مطالب ماشین , ,
:: برچسب‌ها: ماشین های سوپر اسپرت خارجی , ماشین , اسپرت , لامبرگینی , پورشه , بنتلی , هامر , هیوندا , عکس ماشین , دانلود عکس ماشین , خوابیده , فول اسپرت , بوگاتی , ماشین های اسپرت خفن , گذر موقت , اسپرت ایرانی , مازراتی , پورشه 911 , BMW , 2013 , بنز , استون مارتین , فراری , کادیلاک , ماشین های لوکس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: